Cursa per la integració de La Maquinista - 04/07/2010 - La Crónica

Tot i que no estava en el calendari, durant la setmana el Guille va estar ventilant que diumenge intentaria atacar les nostres plusmarques de 10.000 (42'08" Jaume, 42'15" Coke)
Sota la màxima... "cap agressió sense resposta" el Coke i jo vem decidir també participar-hi.. i posar-li les coses dificils.

El dia anterior... per entonar les cames vem muntar una sortideta en bici pel Vallés que es pot resumir en Barcelona-Montcada-La Roca-Montornés-Orrius, 87 km, 4 hores i 950m de desnivell positiu.

A les 8.00h sortiem cap a Sant Andreu amb el carro del Coke, que ens passava a buscar per Plaça del Nord.
Quan arribem.. tenim la grata sorpresa de veure que no hi ha ni molta gent, ni control d'accessos, ni calaixos..

Els meus objectius son poc ambiciosos.. fer-li de llebre al Guille.. baixar de 45' i no tenir molesties al genoll.

A les 9.00h arranquem..

El traçat es bastant pla i consisteix en un recorregut circular de 2 voltes de 5 km.
Durant els primers km tiro jo dels 3... a 4'09" - 4'10" - 4'05" - 4'15".
Al km 4 he d'afluixar i perdo primer al Guille.. i poc despres.. al Coke.
Al km 5 tinc molesties al peu i he d'aturar-me.. per expulsar-me alguna pedreta que tinc al calçat..
Els km 7, 8 i 9 rodo per sota de 4'30" i torno a enganxar al pacemaker de 45' i l'ultim km puc apretar una mica i fer-lo en 4'15".

El Coke ha guanyat.. el Guille.. ha punxat i entra amb un crono de 43'45" i jo en 43'50".

La unica nota negativa es que m'he tornat a fer mal al peu.. una llaga estil Granollers.

Acabem a la piscineta.. fent unes risses i esmorzant.

1 comentari:

  1. Ja us enganxaré a la propera. Potser a la de la mercè. I després de veure el marcatge al que vaig ser sotmès que no us amagui i ho fagi d'amagatotis. Que veig que les amagades segueixen a l'ordre del dia:

    -El Jaume fa el ploramiques amb el seu running i fa un temps de 34'50'' sense voler-ho i amb parada inclosa + (90km de bici el dia abans).

    -El Coke ens ven que està fora del periode de competis però s'apropa a la seva marca, tenint en compte le condicions de calor.

    En fi, que ja us enganxaré.

    ResponElimina