Half des Garotxes - La cronica robada del Capi

(extret d'un mail comentant la jugada)

Quan vaig veure que en la primera volta de natació sortia amb el jaume i que en la segona em desorientava i feia un troç de mes en la linea entre boies, estava convençut que sortiria de l'aigua fatal.....és més a boxes em pensava que el Mikel era penúltim i jo l'últim....però quan vaig veure que el Jaume no hi era, vaig pensar que s'havia ofegat...

I en bici estava segur que el Pau estava per davant el Mikel i només estava pendent en quin km el Jaume apareixeria fent-me un hacahazo....i en el 15 ja m'havia pillat i a sobre em fot un atac en plena pujada i se'n va....no perdo ni un gram d'energia en pillar-lo....això si em serveix de referència per veure quant se m'escapa. El tema està en que em devia agafar 30 segons en en la baixada i el pla però no va anar a més i en la segona volta va perdre forces i jo a pinyo fix....pim pam, que li retallo els 30 segons i quan estic a punt de pillar-lo va el paio i es baixa de la bici a descansar i a jalar...UN PEU A TERRA mai vist abans!....i el passo....lògicament ho dona tot per tornar-me a pillar, anem junts 3 km i en la primera pujadeta es queda i li trec 1 minut que es mantenen fins al final.....aixi que em sembla que li vaig fer més jo de llebre que ell a mi....suma: 15km del principi més 30 del final....uns 45km on el Jaumeta babejava mirant-me el cul!

I jo seguia convençut que el Pau estava per davant....i quan vaig començar a córrer encara m'ho pensava .....i si no ens haguéssim creuat en la pujada-baixada probablement hagués acabat pensant que el Pau anava per davant. Aixi que Pau, el proxim cop pillem dorsals correlatius aixi et tinc controlat i no he d'apretar tant per intentar pillar-te....i que després estiguis darrera....jejeje

Sigui com sigui, un dia més de patiment, em demostro que sóc un hamster en bici (pinyó fix i no em demaneu més) i que poc més puc fer en el running.


1 comentari:

  1. Enhorabona crack! Aquesta vegada vas guanyar al altre crack...però em sembla que la revancha arribarà d´aquí poc!!

    Felicitats Dragon!!

    Xavi G.

    ResponElimina