Martes-al-sol series

A finals de la temporada de triatló passada vem instituir amb el Coke una sessió d'entrenaments que vem anomenar com "martes-al-sol series"
El nom ho diu tot... dimarts al migdia, entrenament de series.
Tot i que no era dimarts.. ahir vem reprendre-les a Carretera de les Aigues. Aquest cop vem comptar amb la presencia del Guille i de l'Oscar.
20 minuts d'escalfament i 5 series de 1000 m. La primera a 4'10" i baixant fins a fer la ultima a 3'30".
Vaig quedar KO.
En total van sortir 14 km.
La idea es anar pujant la distancia... més que el ritme...
Per dimarts que ve.. faci sol o plogui... ja tenim programada una nova sessió.

L'entrenament previst per al que queda de setmana es:
Divendres, entrenament amb els Dragons a Cervantes
Dissabte, sessió de fartlek amb el Capi pel Park Güell en horari de pares (sortida de Lesseps a les 7.45h)
Diumenge, ruta en bici o tirada llarga amb el meu germà


Porc senglar


Jaume, Guille, Coke i Oscar al Pla dels Maduixers

3 comentaris:

  1. Serie de mil a 3.30, segur que et funciona el garmin? Quina por, perilla el meu 3.08!
    Fins divendres, tambe hi haura canyeta

    ResponElimina
  2. Tranquil Pau va ser amb el meu garmin, que tothom sap que sempre dona error!!!jejeje. Divendres més

    ResponElimina
  3. Bon entrenament amb patiment compartit i amenitzada per DJ Jaume en el moment de les series. El meu garmin dona series que van de 4:08 a 3:38. Hem de definir objectius per aquestes sessions de series. Menció especial a l'Oscar que sembla que ve a rebuf. A veure si us apunteu el dia 31, si em deixeu sòl sapigueu que el meu objectiu serà baixar els vostres temps en 10K.

    ResponElimina