Jean Bouin - 21/11/2010

La Jean Bouin va ser diumenge passat el punt de partida de la temporada de running d'enguany.
En part desconcertat pels efectes del paron de gairebé mes i mig despres de Perpignan, la cursa de diumenge no tenia cap més objectiu que determinar quin és l'estat de forma a l'inici de la temporada per tal de programar amb més eficiencia els entrenaments.
Mentre que el Guille i jo calentavem per Plaça Espanya.. el Coke i el Capi es testaven a la cursa de muntanya que tenia lloc a Collserola.
Al box de sortida.. coincidim amb la penya de Celsa... que volen fer marca i que desapareixen ràpidament buscant posicions avançades abans del tret de sortida.
El Guille ho te clar.. els primers 5 km a 5' i la resta al que pugui.
Jo.. en canvi.. no tinc plan i quan reacciono i me n'adono que hagués estat bé enganxar-me als de Celsa.. ja he fet tard i no els trobo.
El primer km cau en 3'50" i la resta.. per sota de 4'15".
El temps total 42'45". Que considero prou bo per l'epoca de l'any en la que estem.


Pos 897
Parcial (5km) 20:59
Parcial (10km) 21:47

3 comentaris:

  1. Prou bé dragó, si comences així com acabaràs? Sub 40?
    En canvi m'han dit que per Collserola, un altre dragó que és capaç de fer la marató en 3 hores no estava tan bé ;-)

    ResponElimina
  2. Com que no estava tan be?? Però si vaig guanyar!!!jejeje

    ResponElimina
  3. Tu fas 3 hores a la marató piltrafilla? jiji

    ResponElimina