Sun is shining

Sun is shinning, the weather is sweet, yeaah
Make you wanna move your dancing feet now

Entrenament aquest matí amb els dragons a trenc d'alba a la Carretera de les Aigües.. primer sunshine d'aquesta temporada en un escenari espectacular.
La idea era fer 32km per sota del ritme previst per la Marató...
Comptavem amb la companyia dels Dragons (Pau, Mikel, Xavi A) i el Nacho, que retrobava després d'haver anat junts a COU i amb la baixa del Guille, que segueix KO.
De camí, i encara de nit, em creuava amb algun d'aquests, que com jo no fa tant, tornava de festa donant tumbos cami del llit.
Tot ha anat de luxe fins que sobre el km 20 m'he tornat a petar el tormell que m'havia torçat el dimecres en la nocturna que havia fet amb el Coke.
He intentat reprendre la marxa... però les molesties m'han obligat a tornar caminant fins al parquing, on els de pronokal havien montat unes carpes i una batucada en motiu de la marató 365 en un any d' Stefaan Engels.

Nacho, Pau i Mikel

3 comentaris:

  1. Molts anims i recupera't aviat..Huràs d'estar al 100% pel que et vé a sobre...
    Força abraçada.
    Mikel

    ResponElimina
  2. M'ha agradat tornar-te a veure. Que no sigui res lo del tormell. Amb força, Nacho

    ResponElimina
  3. He buscat la tormellera i no lhe trobat, pero com que soc un desastre, encara pot apareixer.
    Posa t alguna cosa durant una setmaneta, ara tens els lligaments debilitats, per aixo recaus.
    Molt bona sortida, espectacular!
    Sisplau, passa m les fotos de la sortida al gmail.
    Gracies i anims!
    Pau

    ResponElimina