Mitja Marató de Barcelona

La mitja de Barcelona representava el test oficial per la Marató del mes vinen i la ocasió per fer la marca en aquesta distancia de la temporada.
Abans de la sortida feiem la foto oficial amb el club i saludava al meu germà i al SempreEndavant crew.
El Guille es dubte.. per una lesió que arrossega fa un parell de setmanes,
el Capi busca la marca pel cupon descuento de la marató de NYC,
el Coke, que está en el seu millor moment de forma, com va demostrar a Terrassa va amb el cuchillo.. i de fet s'ha inscrit en el grup dels keniates,
l'Oscar surtiria sol i la setmana passada no tenia clar els ritmes que es marcaria i
jo no pretenia més que millorar la marca de Terrassa, no quedar-me fora de la foto del podi i sortir cagant osties perque a les 10.15 tenia jornada de portes obertes al futur cole de la peque.
El meu estat anímic abans de la cursa no es l'òptim i es que soc conscient de la falta d'entrenament de les darreres setmanes, la nit abans no havia fet bondat, a la meva ment encara guardo el record de com vaig agonitzar a la circumvalació fa un parell d'anys i el coke, darrerament m'ha fet experimentar allò de "tan cerca.. pero tan lejos".
La sortida es massificadissima i ens passem els primers kms esquivant a altres corredors..
Porto auriculars.. per amenitzar la jornada i enseguida veig que el random està desactivat i em quedo al km 2 sense banda sonora.
El ritme es constant.. per sota de 4'15"...
Al km 7.. coincidint amb unes primeres punxades de flato el coke es distancia..
Al km 9 el Guille abandona... baixant per Passeig Sant Joan comença a ploure..
Passo pel km 10 en 41'30".. faig càlculs i veig que estic "on the wave" per fer marca.
Em foto el gel.. i continuo.
A Glories em trec l'iphone i mentre, perdo uns segons, me'l poso en mode aleatori (el parcial del km en questió puja fins a 4'30")
La baixada per Diagonal es més o menys plàcida.. cada km recalculo.. baixaré de 1h28".
A la circumvalació el floto amenaça amb apareixer.. però no pateixo i finalment encaro Pg. Picasso.
Torno a mirar el crono.. i observo que el sub 1h28' perilla.
Creuo la meta amb un temps de 1h28'12", que es la meva plusmarca en aquesta distancia.. però no estic del tot satisfet... no he patit gaire.. i m'he quedat a les portes dels 1h27'.
Busco als compis.. i finalment trobo al meu germà... que ha fet sub 1h30' (la seva millor marca en la distancia era de 1h42') que està desfet.
Em pillo el bicing.. i cap al Vedruna.
No hi han fotos de podi.. i a les oficials no surto.. perque el dorsal el portava mal posat.


El meu germà creuant la meta, donant-ho tot.


Els temps:

Temps total: 1h28'12" Pos: 766

Parcials:
km 5 - 20'41"
km 10 - 41'30" (20'49")
km 15 - 1h02'47" (21'17")
km 20 - 1h23'42" (20'55")

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada